Orientalsk mavedans er en smuk feminin dans, der øger kropskontrollen samt styrker holdning og balance. Mavedans er for alle – uanset alder, højde og drøjde. Det eneste det kræver, er lysten til at danse og bevæge sig til glad musik.

Jeg tilbyder både fast ugentlig undervisning samt kortere intensive workshops i orientalsk mavedans til kvinder i alle aldre på mange niveauer fra begyndere til professionelle dansere – der er plads til både motionisten og den ambitiøse.

Du finder oversigt over de faste hold denne sæson her: Sæsonen 2023-24.
Henover sæsonen er der også kortere blokke for helt nybegyndere her: Belly Basic og for letøvede og opefter her: Simply Dance

Har du brug for hjælp til at finde det rigtige hold for dig, er du meget velkommen til at kontakte mig for yderligere information: mail maizenamavedans@hotmail.com eller tlf. 30 34 81 84.

Tilmelding

Send en mail til maizenamavedans@hotmail.com med oplysning om navn og telefonnummer, samt hvilket hold du vil danse på.

Medmindre andet aftales er tilmelding bindende for hele sæsonen, altså alle 9 måneder. Indbetalte beløb refunderes ikke.

Betaling bedes ske til: 4400-4618189406 eller MobilePay til 65337 (husk at skrive dit navn).

OBS. Ved tilmelding samtykker du til, at jeg gemmer dine oplysninger. Oplysningerne bruges udelukkende til at kontakte dig for at orientere dig om holdene. Dine oplysninger behandles fortroligt og videregives ikke til andre.
Du har altid ret til at tilbagetrække dit samtykke og så sletter jeg dine oplysninger.

Gratis prøvetime og praktisk info

Er du i tvivl om mavedans er noget for dig - eller hvilket hold, der passer til dit niveau?
Du er meget velkommen til en gratis prøvetime, inden du tilmelder dig et fast hold. Kontakt mig for nærmere aftale, så vi sammen kan finde det rigtige hold og du er sikker på, at der er plads på holdet.

Vi arbejder med faste koreografier og sætter nyt på hver uge. For at få optimalt udbytte af undervisningen, anbefales det derfor, at du så vidt muligt kommer hver uge.

Det er vigtigt for mig, at alle elever føler sig godt tilpas i salen.
Derfor har mænd ingen adgang til undervisningen.

Lukkedage og sociale arrangementer

Sæsonen 2023/2024 starter op den 8. august.
Sæsonen varer i alt 9 måneder og er delt op i:

• efterår (4 måneder) 8. august – 23. november 2023, og
  • forår (5 måneder) 9. januar – 30. maj 2024.

De faste hold holder pause fra den 24. november 2023 til og med den 8. januar 2024.
Derudover er der lukket i forbindelse med Påsken; 25. marts - 31. marts 2024.
Der ligeledes lukket Kr. Himmelfartsdag.

Bemærk, der er almindelig undervisning alle øvrige dage. Vi holder ikke efterårsferie, vinterferie.

Der er 2 sociale arrangementer i løbet af sæsonen.

• Julefest for skolens elever: søndag den 26. november 2023.
  • Sommerfest for skolens elever og dansefamilie: fredag den 31. maj 2024.

Lokation i Rødovre

Al undervisning foregår i Rødovre Fittnes Club, Tæbyvej 9, 2610 Rødovre.

Vi danser i et dejligt stort lokale med spejle, højt til loftet og stødabsorberende gulve.

Indgangen er på bygningens højre side - den sidste trappe indgang helt nede i bunden. Derefter følger du trappen ned i kælderen og fortsætter til du kommer til café-området.

Tag bilen med og parker gratis lige ude for døren, lige så længe du har lyst til.
Busser: 9A, 132, 161 og 200S.

Eller tag cyklen med i S-toget.
Køretid fra Jyllingevej Station - 8 minutter.
Køretid fra Rødovre Station -10 minutter.

Du skal IKKE være medlem af Rødovre Fitness Club for at danse hos mig. Men hvis du som elev hos mig melder dig ind i Rødovre Fittnes Club, giver de dig 15% i rabat på deres hold m.m.